測驗完了..一樣辛苦..事關好多project沖埋黎
搞到唔可以休息law..bia的project最難做..
唔係因為要搵資料~寫文字..而係因為要用excel計兩個月的data
仲要呀sir又唔講點用點用..搞到以我地ge excel知識根本搞唔掂..
所以最後我用左3個幾鐘先做完三個圖..
計唔識計..唯有自己係普通簿度做la..
但數據超多..兩個月的每一日收市價..計MAD~SD果d計到煩..
連條式都有4行幾咁長(長單行簿)=.="..有排做lu..
琴晚做到1點幾先訓呀~,~..仲未做晒..一半都唔知有冇
|