Today is a Ordinary Day~但就好似回到過去咁
原因係因為今晚gary約左一大以前5B的男仔去食飯..
好耐冇試過law..真係好開心ar..起碼佢地仲記得我地
尤其係藍藍ar~施卓ar~志由佢地..總之好開心
依家回想起..原來以前ge日子真係好開心..
琴晚呀聰都係度..大家有講有笑..超融洽^^
聽講gary籃球技術好了..真想同佢打番一場..
聽講施卓最近肥了..果然始終還是我最瘦..
聽講利卓佢地中六考試成績不太好..唔緊要~再接再厲!!
琴晚去左觀塘景福宮食..聽gary講05年食物中毒過..果度=.=
當然琴晚冇事啦..食完之後各自歸家了..
如果唔係我要入姑姐家住兩天..驚冇車..我諗都會跟佢地去打機
最後都係依依不捨咁走..走果陣d人仲叫我~gary~埄哥留多一陣
又一日美好的回憶..搵到屋企真係要搵本日記記念番..
|