倒數5天..快到細妹生日lu..仲未買gift tim=.=
但要到明天先番到屋企..仲要傾project..點買...
其實係姑姐度都冇野做呀..因為我都係帶晒d project入去做
所以基本上成日都只係度執手尾..改下這改下那咁..
又無聊又平凡的一天...
原本今晚可以出番去的..怎料正想扲藥果陣..果個陳生唔係香港
所以明天先可以扲藥..唯有明早一早上荃灣扲啦..
利卓..記住呀..12月25得唔得閒..大家樂話去食雪糕啵..
到時又可以聚聚舊了....gd!!