今天一早起身..7點幾到啦..
之後就同表哥一齊走..佢去返工~我去荃灣扲野..
搭完車之後行左一陣就到果度lu~叫什麼新領域大廈
之後上完去扲完呀爸d藥後..就搭mtr番tko lu..
我相信係地鐵入面ge所有人..冇一個好似我咁荃灣搭到坑口..
姐係地鐵入面的西搭到去東..途中好眼訓啊=.="
但番到屋企我都冇訓教..因為早上訓不著..
唯有開著部機打下打..就咁打左成日..
到左下午4點..唯左和應edwin同keith玩yahoo象棋..就安左java
點知一安之後惡夢就黎lu..就係不斷上唔到網..
又或者開左yahoo後..再上另一個網就即刻hand機..沒有回應..
系統還原左+delete左java都冇用..唉..睇黎又要洗機..
買新電腦就一定沒可能了..因為升唔到中六ma...悲哀..
遲d ge日子都唔知上唔上呢個網打日記哩..唉..唉..唉~.~
|