天氣好凍>~<...大家記著多d衫呀...
呢幾日其實詳細情況唔需要多講..
因為project又未做晒..活動又未參加晒..
所以呢幾日不停的做做做..參加參加參加=.="
忙死了..早上就活動..夜晚就做project..
最火ge係屋企部電腦唔聽話..成日hand機..
依家仲惡化左..自從edwin sd左d唔知咩黎後..
依家就連上網都hand機..沒有回應...
而成功上網的機會率不到2%...可悲ar=.="