今天day off..在家中休息..
玩左幾粒鐘電腦後先發覺..原來細妹都day off
因為佢今天校慶..所以放假..
而我之後就繼續做project..淨番最後的部分..
做做做~做到下午後就去左樂屋企cut手機鈴聲..
之後sd番入自己部手機..跟住就番家了..
明天open day..仲有打pat pat~超期待tim^^