今天細妹生日..生日快樂^^
同時今天又是ive的大日子..open day!!
一大早返去幫手..集齊人馬之後郁手..
首先我同bill~朱仔搬左2箱file去026同052室..我只是幫手開門
之後正式有工作了..就係同呀keith~edwin坐係私房教室外售埋票
又九點半做到晚上6點半..期間經歷了多個趣事..
edwin今日唔知咩事..把口查晒油咁..又"了"女仔又哄人..
搞到連miss都想借佢的人一天..哈哈..
但係果度超凍LAW...凍到打左幾個噴嚏..
不過都冇白費~狂有野食同野飲..唔洗餓親..呵呵
做到晚上..成大班1A的行路去了九龍灣漁米之鄉打pat pat..
打打下狂食野..之後最奇的事發生了...
世界真係無奇不有~或者說是香港真的很少掛...
我竟然撞到細妹..仲同埋一間酒樓law~大家都是打pat pat..
之後我地班ive fd知道我細妹今天生日..個個同佢道賀..仲讚佢靚tim
之後食食下開始玩十五二十同飲啤酒..連我都飲左4罐..暈暈地..但冇事
可惜女班長醉左..瘋言瘋語..有時仲坐左係地下發酒瘋..
卞是我地去左公園坐左一陣..之後就分成3批人走..
呀keith,edwin,pencil送女班長~呀yen自己一個~朱仔,danny送呀mi
A.I送mandy~..我同班長各自回家..
|