12月了...眨眼間又一年了..時間過得好快..
我仲記得去年呢個時候..剛剛考完試..等緊去旅行
唔記得了..都係講番依家先...
不過呢兩日都冇野做..bia project又做完了..
mgt project又因為open day關係而延長時間交..唔洗咁趕了
不過我真心部機ge問題..而且連上日記板都有問題..
唉..我剛剛試了3次先上到呢度呢...唔知幾時有得換機呢=.=