唉..就在剛剛打完琴日的日記時..又hand了一次=.=
對自己部機真的失去信心了..都唔知遲d上唔上到呢度
本來部機廢極都唔會影響到msn的..但呢兩日連msn都有少少問題
就係不斷連唔到線..7年的機..都有番咁上下吧=.=
屋企人又唔買新機..睇黎遲d有排悶了..
講番今日先..又係係屋企悶足成日..樂又唔得閒
ive的fd又打機..我部機又玩唔到..唯有只聽歌..
呀蕉又出左街..朱仔應該去左踢波..k就打緊機..大口仔就bbq=.="
那我做什麼...?=.="