唉...終於又上到網打日記了...X...
星期二ge記憶仲係度..因為有一件事特別記得
星期二早上的MGT堂..極度想訓教...
最後都冇訓到..之後BIA堂..勁期待佢派卷..又冇派到
之後由兩個鐘食飯變做一個鐘...因為之後要補PA
連續3粒鐘...媽呀=.=~學GE野又不是太難..最難的是trade in..
4:30之後落堂..落完之後去左307室參加英文活動..跳Waltz
完全係玩law..搞到我想認認真真學下跳都唔得..
5:30就放學lu..