今天是最悶的一天..但早上就令我非常緊張..
事關keyskill第一日present..7個人得edwin同某A 女pass到
其他全部衰左..miss leung要求好高..今次死得了>~<
上完之後cit堂..係門口見到粟米..又比佢拍左一拍..哈
cit堂呢排我都比心機聽書了..因為cit係我ge大忌..
上完之後兩個鐘食飯..食完之後仲有1 hrs 45分鐘到啦
就玩左15分鐘uno~之後連nds連到夠鐘..搞到上bia堂有少少想訓
但sir話今堂學d野最難..唔訓得了...
後來學學下..都真係好難..但好快就適應到lu..
放學之後冇野好做..即刻返家睇書..睇到6點幾好累..訓左教
訓醒後就諗住睇英文書做report..係時候要準備keyskill了..
雖然有排未到我..但時光過得幾快的..
唔知下次幾時先可以成功上到呢度打日記呢..唉..
|