逢星期六都好充實的~今個星期都唔例外..
首先朝早打波~由9點去到12點..3粒鐘..
今次fishball佢地終於冇放飛機了,..所以今次超激烈
冇射3分波勁耐..搞到生疏晒..直頭球球air..反而近籃準左=.=
總結贏左兩場~輸左一場..貢獻左20分..其中一場高達10 tim^^
打完波之後跑番屋企食飯..事關12點45分要出去補習..
要同時間鬥快..最後都係遲左出門口..但好彩今日架mtr夠快..早到左
補完習之後番左屋企休息左一個鐘..睇左兩集片..
之後就去左樓下自修室溫書..由5點去到8點..
晚上請左大家樂去左屋企食飯..跟住細妹ge好友寶兒又黎食飯..
6個人..超熱鬧..食完之後玩uno同啤牌..玩到11點幾..
跟住就送大家樂落8樓..由細妹送寶兒番屋企..跟住我就番屋企掃地啦
掃掃下大家樂打黎話佢已經跑左去尚德..目的係想送寶兒走..超好心..
跟住我聽到都掉低手上ge工作..跑埋去搵佢..
點知寶兒因為我地兩個之前冇男仔風度送佢..打左電話比送佢ge男仔送佢
哎呀..冇左一次機會啦..最後我同樂變左送我細妹番屋企=.=..嗅爆...
|