哈哈~回應番大家樂先..的確好嗅ga..齊齊嗅啦..我陪你
我點解唔係留言果度回比佢呢..原因係我上唔到果個網..一上即hand=.=
講番今日先..10點幾身..過得超充實ar^^
朝早跟媽子去茶樓飲茶..飲完之後行左陣吉之島..變晒lu..
之後媽子去左工展會..我遲d有得跟ive去..唔陪媽子去lu..
之後就由12點35分開始..溫書溫到6點鐘..係咪好乖呢
做埋最後一份illp同溫左cit一課..跟住訓左教lu..
出師未捷身先死..長使英雄淚滿襟=.=
*日子還是要過下去..各位朋友..努力啦..不要因為少少事就唔開心..
出面大把人比你地慘=.=..*
|