唉..我的家很好..唯獨有個不生性的細妹\_/
唔知係咪佢近排要考試..所以咁了..但佢好似變了
係愈來愈曳了!!晚晚食飯時間唔見人..
我打比佢..佢仲話"我平時都係呢個時間返ga啦.."講完即cut線..
shit!!咩態度呀..搞到我琴晚一傾完電話..狂講粗口罵..
最後比呀爸罵左一餐..今晚又係咁..比呀媽罵左一餐=.=
我嬲ge唔係因為佢夜返屋企..而係因為佢夜返屋企都唔打過電話通知!!
各位網友..你話係我錯定佢錯=.=??
ps:回應番danny仔先...你放心啦..經過琴晚我想通了..
下次我一定會更高分的..但同你同分就夠了=.=
|