唉..我部電腦..愈來愈廢了..睇黎又係時候洗機了
今朝用果陣都冇事的..但今晚用果陣就有事了
只可以登入window..之後什麼野都按不到
可能今晚之後..再也開不到機了..日記睇黎要告一段落=.=
部機完全唔知咩事囉..連關機同重新開機個制都按唔到
上得一日得一日啦..屋企人唔肯換機..無計..
那叫自己升不上中六..什麼也不能做ma=.=
好朋友呀聰快走了..又要失去一個fd..唔捨得ar/.\..