打番星期5日記先..果日唔打係因為上唔到網=.=
依家終於洗左機啦..又又得打番lu..
果日頭兩堂MGT..教左最後一課..好比心機上堂
之後1 hr食飯..食飯吹水等下堂
到左之後兩堂cit堂..要測驗lu..50條mc~-~
原本之前ar sir都比左tips ga啦..但比得好少..
所以基本上25題之後就好難了..雖然我係大包圍咁溫~但都有d唔識
唯有聽天由命啦=.=..測驗完之後就繼續學新野..今次學access
好奇妙ar~學d野..電腦知識開始進步了
2:30分放學..個個都唔打波..男的話返屋企連信長..那我玩什麼=.="
結果我返左屋企開機睇片..但睇睇下自動boot機=.=
之後直頭訓教了..太悶ma
|