第一堂MGT..派exercise..好彩做得唔錯
之後兩堂BIA..教新野..自從教完微積分之後~覺得由好玩變作好難
今堂學regression line同cofficient of corrlation..幾難的
臨完堂仲有20分鐘度..bia sir見教完呢課..又唔想教新課..
所以就無啦啦同我地講耶穌..講晒20分鐘~仲超時=.=
但係我地根本反駁唔到呀sir..因為佢一開始已經講左論點:
"無論你是否信神..總之這個世上一定冇無神論!!自己唔多唔少會覺得祂係度的"
之後2個鐘食飯..又係例牌啦..canteen爆多人..所以去左飲茶
最後兩堂ACC..教新野..以前中五out c的..consignment a/c..
超難..要分別誰是consignor誰是consignee..睇黎要搵表姐補補課=.=
明天考eng oral~電話錄音..>~<..要練多d lu
練完之後同朱仔佢地鋤d鋤到7點先番家~
|