世界變了..冬天竟然會落雨..仲要係毛毛果隻..
雖然我鐘意落雨..但d雨水+d冷空氣吹埋黎..對我今日黎講唔係太好
因為我病了..真係講都冇人信囉..
琴晚坐係窗口邊度睇書..睇睇下流鼻水..今朝就鼻塞埋tim=.=
最離譜就係我遲左起身..9點先起~所以之後就係咁趕..終於10mins後出左門口
起初我仲以為自己發緊夢..活在夢境之中..
所以超驚..狂打自己~以為個靈魂出左黎..以後唔可以入番自己身體度..我真係咁諗
而且之後有個更加離奇的事發生..所以我更驚:地鐵飛站囉=0=
唔知係佢駛快左定我真係活係夢入面..駛過左十幾米到..之後先倒後番=0=
最後都係9點45分番到ive..遲左15分鐘..好彩..
因為大把人遲過我..d人都唔知咩事..後來驚左成個上午
原因咪就係驚自己仲係夢入面..因為我記得8點幾果陣我醒過~仲同媽子傾過計>~<
後來終於冇咁驚..因為中午果陣媽子打左比我~問我點解唔食饅頭=.=
經過一輪嚇死之後..要收拾心情考oral lu~
考得唔錯啦..set 1好易..set先難..難就難在我唔識讀d字=.="
pass就ok了~不敢望咁多..
|