星期六~好充實..
但係朝早落雨..冇得打波囉=.=
所以只係中午12點半出左去補習..補完習拿拿聲返屋企
因為今晚做節..要幫媽咪做野..
首先齊齊去左街市買餸..但途中見到邱思圓..佢都去買餸..
買左勁多野~多到我同細妹+媽咪兩隻手都扲晒野..
買晒番屋企開始整野~拜神果d lu~
最後整到8點半先食飯..食完之後過左對面家睇戲
睇完回家玩多陣msn就訓了~