快到平安夜了~這是前一天..
原本諗住琴日冇打波今日補番的~點知又落雨..仲要勁大=.=
搞到早上在家中勁無聊..唯有等到下午3點出去補習..
又補習!?當然啦~因為第2個星期呀sir個堂唔舒服..所以今日補番
由3點15補到4點30~補完之後回家..係番到屋企果刻又收到細妹電話
我發覺每次收到佢電話都要幫佢做d野~今次都唔例外=.=
要補佢扲番隻vcd去南豐還碟~仲要比10蚊tim...
比完之後去左東港城入面的新百佳搵dad mum..買左個新吸塵機
買完之後去左行街~買餸..買完之後回家lu...
明天無論如何都要打波!!仲有做acc功課=.=
|