平安夜快樂ar~各位~今晚玩得開心d ar^^
我就慘了~冇人約我出去囉~仲要25號果夜都冇..
lonely christmas=.="...無奈囉
講番今日先~今日超開心~因為有生以來第一次去機場..
朝早5點15分起身~天未光..好大雨..超涼..
跟住帶著3分開心7分害怕ge心情搭E22A...亡命巴士=.=
因為上星期先有一單交通意外發生係架巴士身上..又係凌晨果陣..
後來因為驚驚地~扣左安全帶..因為我以為從來唔扣的=.=
途中經過青馬大橋果陣~d景色超靚下..對面好似有座若有若無的山..
d霧又一層層咁..好似畫咁..加上天仲未光
直至去到機會接姑姐同表姐機果刻~天先開始光番少少..太陽未出黎囉=0=
去果度等左1個鐘~終於見到啦。但我冇學其他人咁,..沒有來一個擁抱
之後齊齊搭機場快線番青衣姑姐屋企..今晚食完飯先出番去~
|