今日係聖誕節..Merry Christmas~^^~...
今天依舊..冇人約我~但係我真係好想出去睇燈飾ar/.\..
唔通一枝公出去咩=.=
講番呢日先~基本上成日都冇野做~早上聽歌..
中午開始就做acc功課~一邊聽歌一邊做..
做到5點幾先做完~
晚上食飯之後又聽左陣歌~之後過左對面家看戲"窺兇殺人"
雖然冇鬼果d~但有幾幕都幾驚心動魄..但入面有條女幾索ga=.=
好期待明天tim~因為明天約左ive班fd去bbq~可能通宵tim