接番26號果日先~果陣係晚上12點..淨番11個人留低~
我地決定玩通宵~8個boys~3個girls..首先我地玩7級朱..
玩左幾盤之後~轉左玩killer~超好玩..人數太多~有1個killer~兩個nurse
基本上由2點至到5點都係玩killer~係完全唔知個時間過得咁快law
順帶一提~果晚ge星星超多~超光同超靚..一個夜空30幾粒~加一個月光..
靚到爆~但edwin就話小兒科~因為佢鄉下係海南島..
佢話夜晚簡直整個天空都係星..我都好想去睇下tim..
5點後~我地燒埋淨番ge金菇黎食~順便吹下水..休息一陣..
直至依家我先發覺~原來我一唔飲水好耐..呼吸果陣個心口會痛的..
搞到我後來我都冇心情玩了~周圍行下去影下相~睇下日出..
edwin~朱仔~danny同呀bill佢地仲以為我有咩唔開心去搵我tim~sor ar^^"
但我地未睇到日出就已經走了~搭番巴士出大埔中心飲茶..食左勁多野
食完之後搭75x出觀塘..之後同alpha一係搭mtr回家..
番到屋企之後沖涼~沖完涼12點先訓教~訓到夜晚7點起身..
之後都冇咩特別野發生..但黎緊果日就開始忙了..要做MGT project..
淨番3日時間~呀蕉仲話要30號晚交比佢=.=...慘啦..什麼都未做ar
|