10點幾起身~打左陣機之後開始搵資料~做project啦
跟住搵左成日資料都唔識做..我地做果間係大陸公司..
完全唔知做d乜~我做果part係分析佢ge SWOT..
超難law~結果做左成日都只係做左S同W..
慘啦~我仲要做conclusion~W同T又未做..
2號就要番學了~但係keyskill 講稿又未寫=0=..
煩ar...