9點半起身~約左以前中學班fd去打波..
正ar~今次關公都黎埋..打左好耐..第一場我同lok~關公一組
3條高佬~做左3塔:巴黎鐵塔,東京鐵塔,屎塔=0= <---呢個係肥豪搞ge爛gag
第一場輕輕鬆鬆咁贏左~第二場後來打打下開始冇力..連打兩場累死我地
輸3分..之後關公走左~朱西同佢細佬黎左..
變左玩全場..同朱西一隊~成隊處於捱打狀態..因為我地有5個~all射手
但有一個射手係廢的~就係朱西..起初我同呀豪都唔相信..
點知後來證實左..佢真係好廢..冇一球3分會入~而且通常佢係邊線射波~一射唔入球自然出界了
所以中場呀豪改變策略~千奇唔好傳波比朱西..連佢細佬都照做=0=
基本上全場我地都捱打緊..最慘果次比人拋離15分=0=...但打到後來開始冇力了
而我就中場後爆力..連入幾球兩分~拉近左距離..之後一個失誤又冇左3分
後期呀豪放棄了~傳波比朱西..之後佢反而連入幾球囉~之後更追平左=0=
但打到12點45分完場後~始終都差5分距離..唯有下次努力啦..
打完波後回家開始做project~用左成個下午時間終於做埋W同T..
做完之後晚上同gary~施卓~比超~立同利卓出左西九食sushi~
食到飽飽的~11點半後就回家lu..
唔知點解~同中學班fd玩點都比依家開心d..不知琴晚分離後幾時又可再聚埋一起lu
|