星期日..是最無聊的日子...整天在家發呆
發什麼呆呢..還要做project呢=.=..做足成日law
最後終於搞掂左個SWOT...但conclusion都未做
因為未收齊d料..但中間有一部分叫STEP...冇人識做=.=
搞到我最後都收唔到料..
另外果日唯一做ge係~同呀mi + edwin傾左4粒鐘電話..
最後仲要比呀mi哄定左我同edwin~31號出去打邊邊+倒數=.="
但我好多野未做law~acc未抄落A4單行紙度~conclu未做~keyskill講稿未寫=.=
最弊就係呢個假期~幾乎冇溫過書..除左acc=0=
|