新一年的第一天..好多野唔習慣..尤其係以後寫日期好易寫番2007=0=
sorry ar~因為太眼訓...放左樂佢地飛機~冇去打到波
琴晚3點半先返到家~5點先返覺=.=
12點先訓醒~之後連野都唔食就趕做conclusion了..
應承左呀蕉唔可以唔做的~終於專心左4粒鐘先嘔到份conclu出黎~
超出左200字..但做得好好呢~gd!!做完之後又唔想做keyskill講稿law..
到左夜晚先作左出黎~夜晚仲睇埋咤吒樂壇07頒獎典禮..
農夫扲左最受歡迎組合獎..張敬軒扲左最喜愛的男歌手金獎..
而Eason首k歌之王~扲到我最最最最最~最最最最最喜愛歌曲金獎=0=
明天要上堂啦~驚起唔到身tim...
|