10點半番去上堂..事先仲唔知只係上一堂tim=0=
比佢昆左車錢...仲要返去上mgt堂~miss只係講考試考邊ge野
上完之後先知英文堂唔洗上..媽呀...
之後去左canteen鋤d等danny仔食完飯齊齊去下面飲茶..
食左每人33蚊野...食完之後得番我~朱仔~danny~呀yen返返ive坐左一陣
玩左一陣..玩到3點幾先走...
明天到我presentation啦~我好淆呀>~<...對住miss同32位同學..
最慘就係要吹水..吹d真似假亦假似真ge野=.=..
你地要保佑我ar...
|