又係一個大日子..MGT present..全班都要著suit
個個都型仔左or靚女左好多倍..開始果陣..組員就話千奇唔好抽到第一組
點知呀蕉隻神手...一抽抽中第一組囉=0=..無計~唯有身先士卒..
每個人都講得幾好~但我同bill仲有william就超左少少時~
搞到呀蕉完場講conclu果陣唔夠時間~又超左時=0=
之後逐組逐組咁講啦~到最後大肥講評語..話我地組的mbo做得好~
仲話一睇都知係呀蕉做..其實唔係的~係william做..不過william覺得冇所謂
之後講其他組果陣~最好果組應該係祥妹果組~之後到R果組..但期間有少少風波
timdy同r罵左少少交..係度嘈powerpoint誰做得好的問題..
跟住好明顯大肥偏幫r的~有一小部分明明兩組都有做~佢淨係話r有做..
明明人第組的powerpoint做得最靚~佢又話r做得最好...shit!!
完左present之後食埋飯到左下午的cit堂~做左兩個exercise後就玩左一陣就放學lu
|