返左ive溫書..係ruby同pencil約的~事關唔識acc的consignment
番去教左一陣~學左一陣..又玩左一陣咁..
基本上後來都不叫是溫了~吹水吹到中午~叫左外賣m記番黎食
去左椰林樹影度食..食完之後番番研討室繼續溫書..點知alpha同amy入左黎
之後基本上都溫唔到了..consignment又只學了一半=.=
唯有明天再努力吧!!快考試了~仲有一星期...