星期日~這天特別不同..不同的是呀爸要返工~細妹要補習..
最特別的是我竟然訓到12點半先起身..有史以後第一次=0=
之後約左edwin佢地ive溫cit同consignment~
臨去到ive見到呀bill..佢唔記得帶電話..諗住回家時撞到我
原來edwin佢地去晒食野囉..之後就等埋佢地番黎入去su房溫..
播住歌黎做cit練習~玩will~玩層層x....最後班人仲玩啤牌law..而我就睇書..
玩到7點半就同bill~edwin~k走先lu...