今天是這個學期最後一天上堂的日子..黎緊是考試哩..
第一堂唔洗上..因為教晒書了~所以上堂時間變左10點半..
第2-3堂係BIA堂..教埋最後少少notes之後~呀sir好感慨咁同我地講野
今堂亦都係這個學期最後一次上佢堂了~因為之後下學期唔洗再學BIA了
而且下學期的law~econ都唔係佢教..最後呀sir又同我地講左他的"想當年"
佢話佢以前的生活都好似我地咁~試過最長時間10個月都搵唔到野做
後來先決定做教書的..佢仲叫我地一定要做過善良的人~
因為佢話寧願教個善良的學生都唔想教過有錢的學生...
完左之後食完飯玩啤牌ar~uno ar~仲玩左15分鐘..基本上完全玩edwin的=0=
最後兩堂acc堂~miss派左去年的exam paper我地..
之後去左danny仔度跟佢學consignment~佢真係超勁ar@@..果然係全班最高分的人!!
放學之後去埋library印野就回家lu~明天先開始溫書!!(可能今晚就溫了~睇下有冇野做啦)
|