對唔住啦~各位網友..今日先打番日記~
因為上個星期係考試週..所以我整個星期都冇開機..
而且就就算開機都只係打溫書兩個字=0=...
今日終於考完試啦~最後一科acc..ok啦..希望扲到75分
請我ge中六不要以為acc好易..因為我地ive ge acc課程係跟住中六的課程的
最簡單的幾課都加深了..例如bank reconciliation~depreciation~
仲有一課以前係未學過的...consignment~死勁多人/.\
所以基本上今日的acc卷係超難law..個個考完都叫苦..
算了~我地班d人一考完就唔理了~考完把就!!
之後我同朱仔~danny~edwin~k~蕉~bill幾個去左apm搵野食..點知行到去傾傾下
始終都係番番m記食野囉=0=~超勁係joey(boy)~基本上我地行到邊都見到佢..
食完野之後bill同k走左~得番我地數個陪埋danny去扲糧單..
扲完之後蕉都走埋~yeah!!終於淨番我地四個了..
之後呢件事高度秘密..朱仔話唔好同其他人講..
所以我都難得打出來了..可以講的是..
我玩了有史以來笑到碌地的大富翁~
|