唔知點解呢排冇乜心情打日記..或者係懶掛=.=
今日發生左件大事..同我朝早打波有關..
今朝9點幾一去到球場..見到大家樂個look已經feel到唔對路
佢突然間著到超型~成身加埋起碼過一千蚊..
而且d技術仲勁左~人又狼左..終於出左事了..
中途打打下連呀立都狼埋~可能因為佢見大家樂狼左不甘心掛
大約10點半到~我剛剛打完第一場~在外休息果陣..
呀立同樂唔知咩事~整到關公成個人跌左落地..扭到隻腳
5分鐘唔洗佢隻腳腫晒~超痛~於是我同大家樂沖番屋企扲跌打酒..
之後樂呀媽都黎埋~抬佢個人去hospital..但去到醫院對面就停左lu~
事關太多車~所以最後都call左白車=.=..
可能呢d就叫做"前面就是終點~卻叫人去不到"
白車黎左~比醫護人員罵我地火上加油..唔識學人亂搽=.=
之後送完佢去後...各自回家了~而大家樂係臨走果一刻好似想喊咁..
媽呀~超唔吉利囉~好彩佢忍住..後來大家樂係樓下吹左30分鐘水..
之後回家~食飯之後我去左hair cut~cut完就交埋電話費
之後行多一陣就番家lu~
|