今天十分無聊..成天在家中hea=.=
唉~仲有9日先番學..點涯下去...
琴晚剛剛dl完岳飛傳~滿心歡喜諗住玩~點知玩左一陣
今朝想再玩果陣又玩唔到~法克特!!
好想快d換電腦呀...我忍唔住了..
再咁下去~人都死了/.\...