整天在家中hea~不用上堂..因為依家我地系已經考完試
但其他系仲未考完~所以就放假了..直至31號才再上堂..
係屋企好悶ar=0=...
好彩今日搵到一個midi ge網..聽左好多歌..先解到悶..
但hea埋今天就得了~因為明天要幫手做義工~做到星期5~
之後下星期一仲要做多一日..都好過係屋企hea...
唔理佢有冇人工了~總之唔使留起屋企就得了=0=