今天是第2天做義工的日子...
朝早又係係油塘等~但係我同edwin都遲到了..
我就因為遲左起身~edwin就因為等小巴遲左=.=
一去到果度~首先又係去同winnie報到啦~之後就做野lu
首先我同edwin負責做入REG ge野..入左一陣..
bill話同我交換做..因為佢做緊果份最難..而且我未做過
但係唔知點解~我愈做愈開心囉..好似改野唔知幾時有星星~問號ge出現..
搞到edwin同bill都O左咀.."O_O"...我只能回應U^-^U
到左中午..由於出面落雨ge關係..而且有兩個師姐話幫我地買埋..
所以我地係番果度食..之後5個人一邊食一邊吹水..
原來果兩個師姐都係觀塘ive的WOW"
食完之後我地繼續做..無幾耐我就平左bill ge紀錄~仲做左8張tim..
期間我地3個做到太悶~玩彈珠台..原本edwin最高分的~有210萬
後來經我幾番努力..終於平左佢紀錄啦~仲有310萬tim^0^
做到5點幾..winnie食請下午茶.."U*-*U"(感謝萬分)
之後做到6點鐘準時走佬...走果陣又落毛毛雨呢..寒冷U>∼<U
|