今日唔使番義工..因為星期六休息的..果度
所以成日係屋企hea~但今朝竟然11點45分先起身=.=
一起身就收到個sms~大家樂問我買什麼gb的手指..
我答完之後無幾耐收到sms~原來佢一早已經走了=0=
誰叫我咁晏起身呢..之後我叫左大家樂幫我買飯
點知大家樂係觀塘行街街~唔記得左買/.\
好彩中六fd利卓叫晒我同大家樂出去m記聚舊同食野..
又浪費左25蚊食m記啦U/_\U...但我同利卓吹左半個鐘水樂先到..
我地傾完之後就行東港城..之後我同樂送利卓行路番尚德..
送完之後就行路回家lu~唔知點解~可能因為而家同中六朋友冇乜點聯絡啦
我同利卓冇以前咁多計傾lu..而且就算傾都傾得好少~可能話題唔o岩掛..
而我ge好友樂~近排成績出左..英文超唔好..佢仲要retake英文
比心機ar!!千奇唔好再衰英文..唔係就冇得考a-level了..
聽樂講~佢話自從知道英文差之後~佢依家日日回家只溫英文..其他科唔理了=.=
睇黎我都要學英文了~因為我後年想考ce多一次..
回到家打日記果陣~見到有雪呢個天氣公仔..我諗香港點都唔會有雪落囉U~.~U
|