今天好搞笑..我提前左3個月做左成人^0^
事緣係咁ge:今日細妹家長日..原本應該係呀爸陪佢去的..
但係琴晚呀爸在公司突然收到壞消息..星期日都要番工..
所以陪唔到細妹去..但今天就去了~所以臨時又改唔到時間
唯有今天我充大頭鬼做住細妹家長先~hehe..
朝早7點45分起身~之後搭102B出到觀塘~再轉36A上細妹間學校
嘩~係山上面的..佢間學校好大呀..去到見到佢班主任..
比左封信佢~佢睇到之後都以為我真係夠歲就冇問了..
原來細妹d成績都唔差的~尤其係地理同歷史..睇黎可以追得上我以前了
無奈佢數學都係咁差..黎緊要更努力呢..
完左之後經樂華村果邊行番落牛頭角地鐵站搭mtr回家..
之後去左m記食早餐~食完就回家睇韓劇--夢幻情侶..
由12點睇到4點~終於做晒了..但個結局冇大話妹做得咁好~歌就好好聽la
一陣都係要dl番佢d歌先..明天番最後一天義工..好悶呢=0=
|