今天是做義工的最後一天..亦都係最辛苦最有成就感的一天
其實最初仲驚會好似朱仔佢地咁合併果陣出錯的..點知~hehe^0^
一早番到去..winnie話3個之中要有一個人過去做..
於是我地3個就猜~分上下午~猜到我同呀bill
點知係我同bill開始做果陣~winnie入左黎話要check野同解釋一d野
係佢解釋完之後我地先知我地重犯朱仔佢地的錯了
所以我同bill要番係度修補~相反edwin就要過去了=0=..猜贏左反而要過去囉
但係我係咁做果陣bill發現左一個好ge方法~唔使重做之餘又可合併得好
中午我地食m記..媽呀~我已經連續3天食m記了=0=..再食就死了
食完繼續開工~一直做到5點半先合併~期間我同bill間唔中休息下玩彈珠台
因為對住咁多data真係頭暈的=.=
幸好最後只用了一次就成功合併了..yeah!!
之後臨走時同winnie仲有所以師姐道別先走...明天又要再家中hea了
|