今天天氣好凍呀>∼<...凍到我手腳都紅晒..
今天係最後一天放假了..朝早訓到11點先起身..
之後就自己上網玩bird玩到12點幾,,跟住見到edwin on就叫埋佢一齊玩
後來仲叫埋呀ling同connie一齊玩到4點半..食得超少糊囉=.=
輸仲多過贏~好彩最後食番幾盤清一色ja..
4點半之後搭車入姑姐屋企..因為要幫老豆送野入去..
話說依家差唔多一星期入去一次呢..連果度下面的看更都熟了
搭入去期間~架42c係青山公路果度又停下行下咁..搞到架車疾疾下..令到我好想嘔
所以入到姑姐果度之後即刻訓左個幾鐘教先冇事..
之後食埋飯..姑姐見我著咁少衫~比多兩件衫我著完就放我走了..
|