第一天返學...返10點半..第一堂係普通話..
miss個名叫陳爽..之後第一件事做什麼?又係好似小一咁..自我介紹=0=
不過今次好彩只介紹自己個名..唔洗介紹其他野..
上完一堂之後班主任入左黎..派更新了的時間表..一睇~wow...比以前上多了
多左中文堂同一堂叫IAE的...唔知乜東東..仲有中六中七課程ge econ...
睇黎真係要問下利卓果d了..起碼佢地教得比我快...
跟住依家變左逢星期二 day off..而星期五就上午唔洗返~返下午~由1點半直踩4堂..
唔多講了..講番今日行程先..中午又係去左樓下飲茶
飲完之後上頭一次的econ堂..又係肥婆教..真pk~唉
econ好難呢..雖然學過中文的~但我發覺英文同中文完全係兩回事..睇黎又係苦戰了
放學之後原本諗住去mk睇戲的..點知我要回家做節+朱仔話明天成班一睇齊..
所以最後我地幾個齊齊去左觀廣陪呀蕉買野同食埋冷麵先回家
|