返1點半..因為上午沒有堂..但只得星期五係咁=0=
頭兩堂..ACC堂..終於學新野了..
第一堂學的竟然是error~差唔多是中五課程中難的課之一..
朱仔一見到就講"小強..睇黎我地班大把人死了=.="
唔係講笑..真的好難的~可惜未教suspense住..只教基礎6種error
上完acc~沒有休息時間直落去上IAE..完全唔知乜東東..
後來先知完來係marketing+E-commerce...聽個名好似好難..
實際上真係好難law~教果個人叫winnie hui~佢講書講到一堆野咁..聽唔明
睇黎呢科同mgt一樣~靠自己自修...
到左放學~原本諗住同朱仔佢地睇長江七號的..點知就係因為咁
琴晚同屋企人吵大架~比媽罵未識搵錢先識洗錢..
經一個鐘的舌戰之後~始終不敵..不能去睇戲了..
與此同時..中學fd同miss約我去食飯..原本屋企人都唔比的~後來聽到有miss先比..
結果就返左tko同以前中學fd去左五十嵐食飯了..
食左兩個鐘~之後大家都依依不捨~所以全部人去行左商場..
最後係富寧花園隔離ge公園傾計聚舊~又打nds~psp咁..
又9點傾到11點半先走..最後仲叫施卓下次再約一起再聚..
好耐冇試過咁多人齊齊傾計了..全班16個boy今晚黎了11個..好開心ar..
|