8點半起身..事關約左大家樂去寶琳申請戶口..
係果度派左40分鐘~終於講到野啦~"申請戶口一開始要存入2000蚊"
"..................................."
"..................."
"......."
U/_\U...我得500蚊係身...白費左咁早起身...
所以一早就返左屋企LU~但係屋企完全冇野做囉
原本中午約左呀K~edwin~bill去mk買衫過年..點知edwin放鴿子.\_/.
佢去左朱仔家打bird...搞到我成個中午至下午都冇野做..
聽歌聽足成日..晚上原本約左打籃球班fd打邊邊~
點知媽子又唔比出街~所以又少了一個去了..
於是乎~晚上好無聊的留在家中heaU~____~U
|