今天起身好似冇咁凍囉..唔錯呀~仲陽光普照tim^0^
但係今日呀爸又要返工~呀媽又要返工~細妹又要返學練舞..
得番自己一個係屋企~超悶囉=.="
中午都冇野做~幫屋企買番個電話~因為個電話前日壞左..
買完之後即刻扲番屋企睇說明書~差電..媽的~要差13個鐘=0=
之後係屋企開電腦開成日..明天上埋最後一堂lu~
之後又有7日假放..真係有d放到唔想放了=0=