今日訓過龍~遲左返學..所以趕住返學=0=
起身果陣~原來細妹都訓過龍~所以就冇叫到我起身
最後佢仲勁過我~直頭唔返了....
我一入到課室~個miss即刻話"嘩..一個番完到一個~原來你先係大佬"
O咀囉~遲左少少姐~咁人第真係訓過龍ma/.\
今日上完呢兩堂先發覺~原來呢個miss都教得唔錯..起碼講d例子都聽得明
之後有兩個鐘食飯時間~哎呀..唔記得帶uno tim~搞到要捉2個鐘棋=.=
最後兩堂acc~上上下無啦啦有兩個師姐同好耐冇見ge bia sir入黎介紹野
個活動係為期兩個月的內地實習交流~聽完之後覺得幾好..但我都唔想去
太貴了..而且佢話要18歲=0=~我得17咋..haha
放學之後就番屋企lu~
|