11點起身..但我相信如果唔係呀bill打比我ge話~我會繼續訓=.=
"小強~中環果個winnie打黎問我地做唔做義工啵..話會比番車錢我地"
我聽到之後諗左一陣~最後都應承左..但edwin呃人話要番鄉下囉=0=
所以最後得我同bill去~1點番到去..原本3個人做ge野變成兩個人做..幾吃力的
而我果陣又未食野~唯有食排包當早午餐...
入到間房~屁股都未坐定就比winnie叫左去辦公室度做..
工作係抄晒所有e-mail落黎~之後同bill會合~del資料..
我以為好易做..點知一見到之後O左咀..工序繁複都算了~仲竟然有1000個e-mail=.="
結果做到我經常換手~因為手都酸痛了..而且做左4粒鐘先做完
期間有個人見我做得辛苦~比左包蜜瓜奶比我飲~thx^0^..
做完之後同bill會合~做多一陣winnie請我同bill食蛋糕+飲野..gd^0^
做到6點先走~做完之後先知道~原來今日做係有人工的~而且初五都要番去做
之後搭mtr回tko百佳幫媽子扲野..媽因為要返鄉下..買左八盒金莎同4盒牛奶朱古力囉=0=
見到ge人都嚇左一跳..仲以為我地屋企走難=.="
好彩係比錢果陣~見到有比我地更嚇人ge情況~有一家人買左八盒白蘭氏雞精wow"
真恐怖..睇黎我地屋企真係小巫見大巫...
後天就要番大陸了~初三先出番黎..而明晚就要去姑姐家食飯+扲野..
唉~自從媽子做左百佳呢份工之後~我地屋企真係冇一年係食年三十晚的團年飯/.\
至於今年都係一樣~明天媽子同爸子要在出面食..細妹出街食~我就去姑姐家=.=
我有時係度諗..依家都快春天了~天氣仍然咁凍..好明顯係全球暖化ge壞影響..
唔知遲d香港有冇機會落雪呢..haha
|