今天係本年度最後一天..因為明天就正式踏入鼠年了..
哈哈~祝各位身體健康,心想事成^0^...
在此很抱歉..未來三天將不能打日記..因為我要返鄉下..
講番今日行程先~9點半起身..幫屋企人汁屋..
之後係屋企開電腦聽歌睇電視..一直睇到3點~之後就出發去姑姐家食飯
食完之後9點半出返黎~回程途中去左kt行花市..今年好熱鬧ar
可惜得自己一個行..好寂寞呢/.\..
連月亮都趕住回家食團年飯..沒出來掛了~幸好有幾粒星星陪我..先無咁悶^0^
原本諗住約edwin佢地的~點知佢又話d人12點半先去..唯有自己行啦
去到果度~原本凍的天氣都因為人多而變得熱了..
今年物價好貴呢..3束花都130蚊了=.="...好彩係幫屋企人買的..
行完之後回家了..
|