繼續第2日的行程..上文提到~由於成晚都爆竹聲~所以訓唔到=.=
順帶一提..呢三日都好凍~當HK最低果日8.2度果陣~鄉下得4度/.\
所以第二朝難得爆竹聲停左..我同妹即刻訓番三五七個鐘~
而呀爸同呀媽就出左去食粥..直到11點幾我同妹先起身..
起完身之後~咁o岩呀麻屋企都燒完爆竹了..於是果日我地成日都冇出街..
周圍去隔離d村ar~屋ar果d去拜年..拜完之後番番鄉下的家hea..
heahea下又有幾批人黎~又要招呼佢地..之後一陣後又係咁..
直到4點半到~我開始發覺我地個大笨鐘有d問題..
當細妹4點半去睇果陣~個鐘係4點半冇錯..但當15分鐘之後..
超奇ge事發生左~個大笨鐘竟然顯示為6點半囉=0=
15分鐘可以去到兩個鐘..哈哈~有d問題...
而係呢段期間..呀爸又可能因犯太歲關係..切切下菜整把刀柄斷了....
仲要係呀媽用果又唔斷~係呀爸用果陣先斷..而我當日又唔知係咪因為打得邊爐多~爆拆了
流左不少咀"順"血..到左夜晚食完飯之後...
就叫照哥哥車我地去四洲酒店到住..我地唔想再訓呀麻間屋了
之後原本租左兩間房(單人)..但媽偏偏又話驚..搞到得呀爸係上面間房訓..
我同妹+媽就係下面間房訓..之後我同妹睇電視睇到一點幾先訓
|