由於返完鄉下後太累了..所以第二日訓到11點..
訓醒起身之後~要幫屋企人手去開年..
開完年之後我同細妹先食早餐~係超好味的黃金糕呢^0^
食完之後玩多一陣電話~之後就同屋企人去左馬鞍山度拜年
年年都去一次的..只不過年年都唔係一家人入去拜年~今年如是
入到去聽d大人們吹水~期間好似聽到大表叔公買左500蚊豬肉~我心諗:食幾耐呀=0=
今年利是錢比去年少~事關在鄉下同香港都一樣..今年有部分親戚紅事撞白事..
唔係咩左就係入左hospital..希望果d人以平常心面對同埋某d人快d好番啦
入完大表叔公度拜年後番番屋企~坐左唔夠10分鐘又上左28樓度拜年
又坐左一陣~大約7點幾跟隨屋企人回家煮飯~因為今晚表哥表姐出黎拜年
我地又係打邊邊啦=.=~基本上呢半個月日日都打囉...
但係幾開心的~因為表哥表姐係度之後我地屋企超熱鬧,,講個不停..
之後佢地傾到10點半就走左了...
|